Semana Santa Burela

Blog Semana Santa

Noticias y comentarios sobre la Semana Santa Burelesa. Noticias e comentarios sobre a Semana Santa Burelesa.

CARTEL SEMANA SANTA BURELA 2015

Escrito por SemanaSantaBurela 24-02-2015 en CARTELES. Comentarios (0)


SALUDA / SAÚDA

Escrito por SemanaSantaBurela 24-02-2015 en . Comentarios (0)

D. Xesús Álvarez Piñón, cura párroco de Burela.

La Semana Santa es el tiempo más importante para los cristianos.

Ya que Cristo nos da la seguridad de que NADA NOS SEPARARÁ DEL AMOR DE DIOS. Al entregarse en la Cruz del Amor a nosotros, nos recuerda lo importantes que somos para Dios Padre.

El Viernes Santo, la Muerte de Cristo hace de este día el día de la redención por excelencia. Y, el Domingo de Resurrección, el horizonte humano es la vida, no la muerte, la Alegría del Banquete Eterno es nuestro destino. Y este misteiro de la Muerte y Resurrección lo vivimos en la Eucaristía, en cada Misa, que Jesús instituyo el Jueves Santo durante la Última Cena.

Doy Gracias a Dios por poder celebrar esta Semana Santa en esta Unidad Pastoral de Burela-Cervo, que estamos construyendol

!Que Dios os bendiga!

                                                           ------------------------------------- ------------------------------------------------


D. Xesús Álvarez Piñón, cura párroco de Burela.

A Semana Santa é o tempo máis importante para os cristiáns.

Xa que Cristo nos dá a seguridade de que NADA NOS SEPARARÁ DO AMOR DE DEUS. Ó entregarse na Cruz do Amor a nós, recórdanos o importantes que somos para Deus Pai.

O Venres Santo, a Morte de Cristo fai deste día o día da redención por excelencia. E o Domingo de Resurrección, o horizonte humano é a vida, non a morte, a Alegría do Banquete Eterno é o noso destino. E este misterio da Morte e Resurrección vivímolo na Eucarística, en cada Misa, que Xesús instituíu o Xoves Santo durante a Última Cea.

Dou Gracias a Deus por poder celebrar esta Semana Santa nesta Unidade Pastoral de Burela-Cervo, que estamos construíndo.

Que Deus vos bendiga!

PREPARACIÓN A LA SEMANA SANTA / PREPARACIÓN Á SEMANA SANTA

Escrito por SemanaSantaBurela 24-02-2015 en . Comentarios (0)

Día 20 de marzo de 2015

19:00 h. SANTA MISA, presidida por el Obispo de la Diócesis de Mondoñedo-Ferrol, Monseñor Manuel Sánchez Monge, en la Iglesia Parroquial.


20:00 h - CHARLA PREPARATORIA A LA SEMANA SANTA: "LA ALEGRÍA DEL EVANGELIO HECHA ENTREGA Y COMUNIÓN" a cargo de: Monseñor Manuel Sánchez Monge, Obispo de la Diócesis de Mndoñedo-Ferrol.

Lugar de celebración: Antigua Biblioteca.

                                                               ---------------------------------------- --------------------------------------------- 

Monseñor Sánchez Monge nacio en Fuentes de Nava, provincia de Palencia, el 18 de abril  de 1947. Ingreso en el Seminario Menor y continuó sus estudios eclesiásticos en el Seminario Mayor Diocesano. Fue ordenado sacerdote en Palencia el 9 de agosto de 1970. Cursó Teología en la Pontificia Universidad Gregoriana de Roma, donde obtuvo, en 1974, la licenciatura, y en 1998, el doctorado.


__________________________________________________________________________________________________________________


Día 20 de marzo de 2015

19:00 h. - SANTA MISA, presidida polo Bispo da Diócese de Mondoñedo-Ferrol, Mons. Manuel Sánchez Monge, na Igrexa Parroquial.


20:00 h - CHARLA PREPARATORIA Á SEMANA SANTA: "A ALEGRÍA DO EVANXEO FEITA ENTREGA E COMUÑÓN" a cargo de : Mons. Manuel Sánchez Monge, Bispo de Mondoñedo-Ferrol.

Lugar de celebración: Antiga Biblioteca.

                                                             ------------------------------------------ ---------------------------------------------

Mons. Sánchez Monge naceu en Fuentes de Nava, provincia de Palencia, o 18 de abril de 1947. Ingresou no Seminario Menor e continuou os seus estudios eclesiásticos no Seminario Maior Diocesano. Foi ordenado sacerdote en Palencia o 9 de agosto de 1970. Cursou Teoloxía na Pontificia Universidade Gregoriana de Roma, onde obtivo, en 1974, a licenciatura, e en 1998, o doutorado.

AÑO 2015, CARTEL ANUNCIADOR

Escrito por SemanaSantaBurela 24-02-2015 en . Comentarios (0)


PRESENTACIÓN DEL CARTEL DE LA SEMANA SANTA DE BURELA AÑO 2015/ PRESENTACIÓN DO CARTEL DA SEMANA SANTA DE BURELA ANO 2015

Escrito por SemanaSantaBurela 24-02-2015 en . Comentarios (0)

D. José Míguez Ríos, el autor.

Un año máis presentando el cartel de Semana Santa de Burela, con la esperanza de que sea una invitación a los fieles a la Semana Santa de este 2015. Este año he pintado " A la Dolorosa", una obra en la que pretendo plasmar a la Virgen de las Dolores saliendo del cielo, con los amargos recuerdos de la crucifixión de su Hijo, representados tangiblemente por la corona de espinas que le pusieron a Jesús durante su martirio.

Según la tradición, la Dolorosa representa el dolor de la Virgen María, tanto en el misterio de la Cruz, también recogido el la Piedad mariana, como en otros acontecimientos de la vida de su Hijo, en los que su madre participó personalmente. En general, se considera la personificación del dolor de la Virgen María tanto durante la infancia de Jesús como durante su Pasión.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


D. José Míguez Ríos, o autor.

Un ano máis presentando o cartel de Semana Santa de Burela, coa esperanza de que sexa unha invitación ós fieis á Semana Santa deste 2015. Este ano pintei "A Dolorosa", unha obra na que pretendo plasmar á Virxe das Dores saíndo do ceo, cos amargos recordos da crucifixión do seu Fillo, representados tanxiblemente pola coroa de espiñas que lle puxeron a Xesús durante o seu martirio.


Segundo a tradición, a Dolorosa representa a dor da Virxe María, tanto no misterio da Cruz, tamén recollida na Piedade mariana, como noutros acontecementos da vida do seu Fillo, nos que a súa nai participou persoalmente. En xeral, considérase a personificación da dor da Virxe María tanto durante a infancia de Xesús como durante a Súa Paixón.